Welcome to my blog :D

Thursday, March 3, 2011

Вицови

некој програмер седи во кафич и се удвара на некоја девојка...
- сакаш да те частам кафе ?
-не фала !
- сакаш да те частам сок?
-не фала !
-сакаш да те частам вотка ?
-не фала
после ова програмерот си вика во себе:
„хмм, чудно, стандардните драјвери не ги прифаќа !!
__________________

ИНФОРМАТИЧКА КЛЕТВА!
- Да даде господ жена ти да ти биде Open Source!!!


Mojot sin e kompjuterski genij! Po cel den programira vo nekoj si "Kanter Strajk"!


Бензинска станица.
„Пумпашот“ го прашува компјутерџијата кој што дошол да стави бензи:
- 98 или 95?
- Што зарем немате XP?


Прва брачна ноќ на Бил Гејтс!
Неговата избраничка:
Сега дури знам зошто те викаат MICROSOFT!


Мажот: (се враќа касно од работа) Здраво душо. Почнувам да се логирам...
Жената: Што мислиш...да купиме нов телевизор?
Мажот: Internal error. Out of resources.
Жената: Дај ми ја кредитната картичка, ќе одам на шопинг.
Мажот: Sharing Violation. Acces Denied...
Жената: Дали ме сакаш колку што го сакаш компјутерот или ти служам само за забава?
Мажот: Too many parameters...
Жената: Згрешив што се омажив за тебе.
Мажот: Data type mismatch
Жената: Ти си тотално луд!
Мажот: By Default.
Жената: Што е со твојата плата?
Мажот: File in use. Try again later.
Жената: Што се случи со нашиот автомобил сабајлево?
Мажот: System is unstable. Press CTRL + ALT + DEL to Reebot
Жената: Да не сакаш да испиеш уште малку вино?
Мажот: File system is full.
Жената: А што мислиш за мојата фамилија?
Мажот: Unknown Virus.


Што прави циган на компјутер?
- ПРЕБАРУВА по...





-Тато како сум се родил??- прашува синот.
-Добро сине, знаев дека кога тогаш ќе ми го поставиш ова прашање. Еве како се случи тоа.
Тато и мама малку беа на chat, па потоа следеше copy/paste, на нашите слики. Потоа преку e-mail договоривме состанок. Се најдовме во cyber café, малку поразговаравме па отидовме во WC.
Потоа, мама направи неколку download-ди со memory stick- от на тато. Кога тато беше подготвен за up-load приметивме дека немаме firewall.
Но, веќе беше доцна за undo а ни delete веќе не помогна.
Девет месеци подоцна вирусот веќе делуваше….


Си биле двајца компјутерџии и виделе една убава женска. И едниот му вели на другиот:
- Види, види. Какви properties имаа оваа!
- А другиот му вели: Абе остај ја! Оваа е само read-only


Мајка и татко си го учат детето да зборува:

-Како прави мачето?

-Мјау, мјау...

-Браво! А како прави кучето?

-Ау, ау...

-Одлично! А што прави глувчето?

-Клик, клик...



umrel bil gejts i otisol kaj gospod na sud.
gospod mu rekol ti imas greseno nemozes da odis vo rajot,no ke ti dadam tri moznosti da izbiras.
da bides vo kazan,da visis vo vozduh ili da si sam vo soba so kompjuter.
normalno bil gejts ja izbral sobata so kompjuterot.
angelot go prasal gospod , o gospode zosto ti go nagradi nego .
a be angele kakvo nagraduvanje na kopjuterot e instaliran vindous nt i se izvadeni
control , alt i delete kopcinjata.


клетва-да даде господ братти да ти ја искини гаранцијата од компјутерот


Ракија= на компјутер

0.1 л - demo
0.25 л - trial version
0.5 л - personal edition
0.7 л - professional edition
1.0 л - network edition
1.75 л - enterprise edition
3 л - for small business
5 л - corporate edition
Буренце домашна - home edition
шише вино - Service pack
Пиво - patch
Утринска расолница - Recovery tool
Појадок - plugins
Сoca-Сola, Fanta, 7-UP - trojan viruses




Добар ден, јас сум Марта, не можам да печатам.                       
Секој пат кога пробувам се појавува пораката :
„Не можам да го најдам печатачот“.
Дури и сум го подигнала печатачот и ставила пред
комппјутерот, но компјутерот сеуште не може да го најде...


Балада за Компјутерот
Компјутеру машино добра
опасна си ко кобра.Кога пецнеш заведуваш
и во соба со тебе затвораш.
Компјутеру машино моја
да ти ја ебам мамата твоја.Од мене направи изрод гаден
за твоите програми вечно гладен.
Сегде јас монитор гледам
сегде верно јас те следам.Јас сум сега твој роб
везден пишувам изворен код.
За другари време немам
нова програма јас спремам.Како може да сум таков труп?Како може да сум толку глуп?
За нормален муабет зборови немам
како некој да ми ги земал,но за тебе штом се збори
мене душата ми гори.
Машино одвратна ти ме плени
ме одалечи од сите жени.На рам и хард јас се палам
наместо девојчиња да галам.
Пред тебе многу време чмаам
и сега за тоа се каам.Со тебе многу време губам
да те откачам се трудам.
Доста со тебе јас се бафтам
најарно е секира да ти акнам.Најдобро е да те скршам
со другарството наше јас да свршам.
Морам да ти ставам крај
да видам малку што е рај.Да престанам да компајлирам
малку душа да си смирам.
Да видам малку подруг свет
да видам птица во слободен лет.





Како програмер се качува на 12 кат со лифт?
Притиска на 1-ви, притиска на 2-ри и бара кај е Enter


Си биле двајца другари и едниот му рекол на другиот:
Абе брат можеш да ми ја испринташ оваа сликава?
- Важи бе, нема проблем али принтерот не ми е у боја...
Ако бе нема везе... на Paint обој ги и коа ќе ги испринташ у боја ќе бидат...



Информатичар доживеал бродолом и се нашол на пуст остров.
Шест месеци никој не поминал. И тогаш едно сабајле отвора очи и гледа раскошна плавуша со големи цицки како стои пред него.
- Ајде пакувај се одиме кај мене од другата страна на островот.
Кога таму што да види. Голема куќа, фрижидер, телевизор, базен...
- Ај оди избањај се и дојди.
Се бањал овој цел саат, излегува среќен, а плавушава го пречекува и го откопчува бекинито:
- А сега ќе добиеш нешто што не си го правел 6 месеци...
- Ај не зезај, имаш и интернет!



- Што е тоа мало, црно, крваво и прави 7.200 обрти во минута?
- Мравка во хард-диск.



     

No comments:

Post a Comment